Рано чи пізно, будь-яка організація може зіткнутися з необхідністю переїзду. Причини переїзду офісу  можуть бути найрізноманітніші. Однак завдання, яке ставлять перед собою різні компанії однакова – як організувати переїзд офісу максимально швидко без значної шкоди для бізнесу. Не у кожної компанії є свій автопарк для вантажоперевезення і досвідчені вантажники. Тому офісний переїзд своїми силами для багатьох підприємців розтягується на кілька днів і закінчується плачевно. Щоб уникнути цих неприємностей краще довірити цю справу професіоналам і замовити переїзд офісу у мувінгової компанії.

При такому підході переїзд офісу буде чітко спланований, буде виконаний максимально швидко і без втрат. Таким чином Ваша компанія зможе почати роботу в новому офісі вже на наступний день після переїзду.

Типові помилки офісного переїзду

На перший погляд, багатьом може здатися що спланувати переїзд офісу не складе особливих труднощів. Однак але на практиці все виглядає трохи інакше. Покладаючись тільки на власні сили, багато компаній витрачають величезну кількість дорогоцінного часу даремно. В результаті зірваний робочий процес і фінансові втрати підприємства.

Найчастіші помилки при організації офісного переїзду:

  • неправильний розрахунок часу;
  • неправильний розрахунок необхідного транспорту для переїзду;
  • відсутність плану розміщення офісних меблів і техніки в новому офісі;
  • неправильна упаковка речей;
  • залучення офісних працівників компанії для переїзду, в якому вони не мають компетенції.

Такі помилки завдадуть більший фінансовий збиток будь-якій фірмі ніж витрати на залучення мувінгової компанії. Основа успішного офісного переїзду Львів – чіткий план.

Замовивши переїзд офісу у нашій компанії, ви гарантовано отримаєте професійний сервіс і прийнятні ціни.

Наші фахівці складуть детальний план переїзду вашого офісу, з урахуванням особливостей діяльності вашої компанії, обсягу речей і необхідних термінів переїзду.

Основні етапи переїзду:

  • Оцінка обсягу перевезеного вантажу, і часових витрат на його підготовку до переїзду, упаковку, навантаження в автомобіль і транспортування;
  • Узгодження оптимальних термінів перевезення, вибір оптимального маршруту, а також попередній прорахунок вартості перевезення;
  • Якісна упаковка речей, обов’язкове маркування і обережне навантаження в машину;
  • Безпечне транспортування майна фірми на нове місце з подальшим розвантаженням і розстановкою.

Чому перевезення офісу вигідно замовити у нашій компанії

Всім клієнтам, що звернулися до нас, ми гарантуємо особливий професійний підхід і лояльні ціни. Злагоджена робота нашої професійної команди і продуманий алгоритм наших дій дозволяють нам виконати офісний переїзд будь-якої складності. У нашому розпорядженні є власний автопарк автомобілів різної вантажопідйомності, команда професійних досвідчених вантажників. Ваш офісний переїзд буде знаходиться під повним контролем нашого менеджера. Ми гарантуємо що з нами переїзд офісу буде без клопоту.