Збираєтеся переїжджати? Хочете, щоб ці зміни стали для Вас приємними, щоб все відбулося без шкоди для Вашого матеріального становища і душевного здоров’я, але не знаєте, як організувати переїзд квартири? Зверніться до професіоналів!

Мувінгові компанії з’явилися в Україні зовсім недавно. Проте, в більшості з них якість послуг відповідає європейському рівню. У цій статті ми постараємося розповісти Вам, як повинен виглядати ідеальний квартирний переїзд Львів.

За кілька днів до події приїжджає оцінювач і підраховує вартість робіт. Сума може залежати від кількості меблів, від відстані, на яку їх необхідно перевезти, і від цінової політики підприємства в цілому. У деяких фірмах виклик оцінювача є безкоштовним.

Потім працівники компанії доставляють коробки для переїзду, повітряно-бульбашкову плівку, стікери, скотч – тобто все, що необхідно для пакування речей. Документи і предмети особистої гігієни можна укласти самостійно. А от все інше варто надати фахівцям. В цьому випадку одяг не помнеться, меблі і побутова техніка не подряпаються, а посуд залишиться цілим.

Після того, як всі речі упаковані, професійні вантажники відносять їх у спеціально обладнані машини. Підлога і стіни кузова таких автомобілів мають м’яке покриття, а також особливі кріплення, що запобігають ковзанню меблів.

Доставивши речі до нового будинку, вантажники піднімають їх на потрібний поверх. Але на цьому робота не закінчується. Співробітники фірми допоможуть розпакувати меблі і розставлять її відповідно до Ваших побажань, розвісять картини і штори. Крім того, вони приберуть всі використані пакувальні матеріали.

Вам залишиться лише насолодитися результатом і покликати гостей, щоб відсвяткувати новосілля.

Отже, узагальнимо все сказане. Працівники мувінгової компанії зобов’язані:

  • завчасно доставити всі необхідні пакувальні матеріали;
  • розібрати меблі і укласти всі речі;
  • організувати доставку Вашого майна за новою адресою;
  • розвантажити машини, підняти меблі і коробки на потрібний поверх.

За Вашим бажанням робочі можуть також розпакувати речі і розставити меблі. У деяких фірмах такі дії виконують за окрему плату, однак великі компанії часто відразу включають це в список своїх послуг. Щоб не було гірких розчарувань, рекомендуємо прояснити це питання заздалегідь.

Тепер кілька слів про те, що не повинно допускати поважає себе мувінгова підприємство:

  • будь-які пошкодження меблів, побутової техніки та іншого майна. Всі речі повинні залишитися в такому вигляді, в якому вони виїхали з попередньої квартири. В іншому випадку Ви з чистою совістю можете зажадати компенсацію;
  • «Накидання» цін. Якщо спочатку Вам називають одну ціну, а після закінчення робіт – іншу, Ви цілком можете посперечатися і настояти на своєму. Взагалі, радимо вивчити закон про захист прав споживача, ці знання знадобляться Вам в житті ще не раз;
  • перевищення швидкості. Максимальна швидкість автомобіля при перевезенні меблів – 60 км / год.

Радимо також кілька разів подумати, якщо представник мувінгової компанії пропонує перенести терміни переїзду. Всім зрозуміло, що ситуації бувають різні, проте фірми з хорошою репутацією не допускають подібних випадків.

На закінчення хотілося б сказати, що якісний квартирний переїзд Львів існує не тільки на папері, а й у житті. Тому не варто мучитися, намагаючись організувати все самостійно. Адже кожна людина хоче отримувати максимум задоволення від всіх подій, що відбуваються в його житті.

Якщо Ви не виняток – довіртеся фахівцям нашої компанії!

Труднощі квартирного переїзду

Організація переїзду в нову квартиру, безумовно, важлива і радісна подія. Однак в ході підготовки до нього може виникнути ряд складнощів. Поговоримо саме про них.

Упаковка речей запорука успішного переїзду!

Перші труднощі підстерігають нас при пакуванні речей. Ось, наприклад, посуд. Як укласти його так, щоб він залишився цілим? Насправді це досить просто. По-перше, існує спеціальна упаковка, її можуть запропонувати мувінгові компанії. По-друге, радимо перестрахуватися і скласти посуд та інші крихкі предмети з чимось м’яким, наприклад, з одягом або плюшевими іграшками.

Наступне, про що хотілося б поговорити, це меблі. Тут ми настійно рекомендуємо довіритися професіоналам. Фахівці – розберуть їх, промаркують кожну деталь, упакують і занурять в автомобілі. Зверніться у фірму, що займається організацією переїздів, і Ви можете бути впевнені, що при перевезенні Ваші меблі не подряпаються і не зламаються.

Окремо варто сказати про транспортування піаніно. По-перше, цей музичний інструмент вкрай важкий, і підняти його самостійно Вам точно не вдасться. По-друге, після некоректного перевезення фортепіано доведеться довго налаштовувати. Обов’язково звертайтеся до професійних муверів – вони піднімуть піаніно за допомогою спеціального обладнання і здійснять максимально безпечне транспортування, надійно закріпивши інструмент в кузові машини.

Хочемо розкрити Вам ще один секрет. Упакувавши всі речі, підпишіть кожну коробку. Зробити це можна за двома принципами. Перший спосіб, так би мовити, тематичний. У цьому випадку Ви пишете, що саме лежить в тій чи іншій коробці, наприклад, “Посуд”, “Книги”, “Одяг”, і т.ін. Можна зробити і по-іншому: помітити, де знаходилися ці речі в старій квартирі, тобто “Книги з полиці біля вікна” або “Сувеніри, стояли на комоді”.

А як же наші брати менші?

Тепер поговоримо про тварин. З кішками і невеликими собаками все досить просто. Вони непогано переносять квартирний переїзд Львів, тим більше, що для їх транспортування існують спеціальні сумки для перевезення. Трохи складніше йде справа з великими собаками. При цьому господар повинен перебувати поруч. Звичайно, це не дуже зручно, але тільки в цьому випадку Ви зможете бути впевнені, що психіка тварини не постраждає.

Досить важко доводиться гризунам і акваріумних рибкам, їх потрібно перевозити дуже обережно. Хом’ячки дуже полохливі і найкраще буде, якщо під час пакування та навантаження речей Ви будете тримати його в тихому місці. В дорозі тримайте клітку з гризуном на колінах і постарайтеся, щоб в автомобілі було максимально тихо. Маленьких рибок можна перевозити в звичайних скляних банках, об’ємом 2 або 3 літри. Для більших представників цього класу існують спеціальні акваріуми для перевезення, їх можна знайти в зоомагазині. При транспортуванні тварин намагайтеся, щоб машина їхала як можна більш плавно, без різких рухів, як варіант, можна перевезти тварин на особистому автомобілі.

Переїзд з дітьми

І, наостанок, про найголовніше – про дітей. Якщо є можливість, постарайтеся в день переїзду залишити їх у бабусі. Однак ця порада стосується тільки до хлопців старшого віку. А що ж робити, якщо у Вас немовля? У цьому випадку мамі і дитині краще не перебувати в квартирі. Безліч незнайомих людей, шум – навряд чи це благотворно позначиться на настрої (і здоров’ї!) малюка і мами. В цьому випадку Вашим порятунком стане квартирний переїзд Львів “під ключ”: працівники мувінгової фірми зроблять все самі, Вам залишиться тільки приїхати на нову квартиру і оцінити виконану роботу.

Тепер Ви знаєте про всі ті труднощі, з якими Ви можете зіткнутися при переїзді, а значить успішно їх подолаєте. Адже попереджений – значить озброєний!

Скільки коштує переїзд?

Скільки коштує переїзд? Це питання з’являється в голові відразу ж, як тільки виникає необхідність перебиратися в нову квартиру або офіс. І тоді ми починаємо шукати на нього відповідь …

В першу чергу, більшість людей запитують знайомих. Однак ті говорять лише про те, що проведення робіт самостійно обійдеться дешевше, ніж звернення до компанії. Але остаточну або хоча б приблизну цифру жодна людина чомусь не називає.

Що ж, мабуть, варто звернутися за порадою до професіоналів. Але і вони повідомляють вельми приблизну інформацію – різниця між мінімальною і максимальною ціною може досягати десятка тисяч.

Чому ж таке, здавалося б, просте питання не має однозначної відповіді?

Причина криється в ексклюзивності кожного випадку. Тільки уявіть: одна людина збирається переїжджати з величезного будинку в ще більш шикарний особняк. Інший змінює однокімнатну квартиру на двокімнатну в тому ж спальному районі. Невже в цих двох випадках може бути одна і та ж ціна?

З наведеного прикладу ясно, що порівнювати послуги з перевезення речей з різних по площі приміщень не можна. Але ж і в однакових за габаритами «хрущовках» знаходяться абсолютно несхожі предмети.

В одній квартирі живе самотня літня людина. Все її майно складається з старого дивана, допотопного телевізора і кухонного куточка. А тепер уявіть, що в точно такому ж приміщенні мешкає сім’я з двома дітьми. Серед їх речей напевно буде двоспальне батьківське ліжко, дитяче двох’ярусне, гора іграшок, письмовий та комп’ютерний стіл і, може бути, навіть піаніно. Різниця очевидна.

Але невже немає ніякого способу заздалегідь визначити, яку суму доведеться витратити на переїзд?

Кращий вихід – звернутися до професіоналів. Про великий розкид цін вони говорять тільки тоді, коли не знають вашу ситуацію. Якщо ви зателефонуєте офіс-менеджеру і детально розповісте про те, скільки у вас речей, що вони собою являють, які саме послуги вас цікавлять і т.ін., то вартість переїзду стане більш-менш зрозумілою. А якщо замовити фахівця до вас додому, то цифра і зовсім стане практично остаточною.

Вихід дійсно чудовий, проте людям, які вирішили переїхати самостійно він, само собою, не підходить. І тоді про всі дрібниці доводиться думати самостійно.

Перше, на що вам слід звернути увагу – кількість і якість наявних у вас речей. Від цих даних залежить те, скільки і якої упаковки вам потрібно буде купувати. Пам’ятайте, що тендітні речі бажано обмотати повітряно-пухирчастої плівкою, книги і побутову техніку потрібно скласти в коробки, ну а для м’яких іграшок і постільної білизни цілком підійдуть місткі поліетиленові пакети.

Друге, про що вам доведеться потурбуватися – пошук відповідного автомобіля. Цілком ймовірно, що вам вистачить і сусідської «Газелі», але в більшості випадків такого транспорту все-таки недостатньо. Тоді вам потрібно буде зайнятися підбором досить великої вантажівки. Якщо серед ваших знайомих є власники подібних машин, вам дуже пощастило. Якщо ж немає, починайте пошуки.

Найчастіше люди звертаються в газети і дзвонять по оголошеннях. Ми б не рекомендували вам використовувати цей спосіб. Набагато надійніше звернутися в транспортну компанію, де і водій, і автомобіль будуть багаторазово перевірені.

Третій пункт є необхідним для тих, у кого є великогабаритні речі сейфи, піаніно, банкомати і т.п. Для їх транспортування вам доведеться наймати спеціальну техніку. В ідеалі ви також повинні звернутися до фахівців з таких розробок – такелажників. Однак багато цією порадою, на жаль, не користуються.

Безумовно, вам знадобляться вантажники. Хто це буде – сусіди по під’їзду, шкільні товариші чи професіонали – вирішувати, звичайно, вам. Нашу точку зору з цього питання озвучувати, думаємо, необхідності немає.

П’яте, про що вам доведеться подумати, це маршрут. Тільки на перший погляд здається, що проїзд всюди безкоштовний. Насправді ж в деяких випадках на дорогу доводиться витрачати гроші.

І останнє – вам варто подумати про індивідуальні витрати. Сюди можна віднести таксі, на якому ви поідете в нову квартиру. У цю ж статтю витрат увійдуть суми, які ви пообіцяли знайомим за допомогу. Пунктів тут може бути багато, і знаєте їх тільки ви.