Розповімо, як звести до мінімуму витрати часу і коштів при забезпеченні споруджуваного об’єкта усіма необхідними матеріалами.
Як звести до мінімуму витрати часу і коштів при забезпеченні споруджуваного об’єкта усіма необхідними матеріалами? Це досить складне завдання і для її виконання необхідні знання в галузі будівництва, наявність перевірених постачальників, вміння швидко приймати рішення і, крім цього, потрібно мати хорошу репутацію. Менеджерів з постачання, мають такі професійні навички, одиниці і користуються вони дуже великим попитом. Кращим рішенням в цьому випадку є аутсорсинг постачання, за допомогою якого всі обов’язки відділів постачання і логістики виконають наймані фахівці (аутсорсинг – це процес передачі компанією певних видів або функцій виробничої підприємницької діяльності іншої компанії, яка є експертом в цій галузі).
Замовлення якісних будівельних матеріалів для всіх етапів будівництва в одній компанії дозволяє істотно заощадити час і бюджет будівництва, крім цього, знижує можливість поставки бракованих матеріалів і виключає простої, пов’язані з недопоставкой.
Можливості забезпечення будівельних об’єктів в Санкт-Петербурзі досить великі, але і рішення логістичних задач в стислі терміни і при цьому дотримання реальної економії на закупівлях – процес досить складний і трудомісткий. Сьогодні комплексне постачання є оптимальним варіантом для придбання і постачання будматеріалів.
Що включає в себе комплексне постачання?
Вибір необхідних матеріалів
Підрядники з постачає компанії, грунтуючись на документації з проекту, складають перелік будівельних матеріалів для планованого об’єкту. Цим можуть займатися тільки професіонали, які мають досвід в подібній роботі і спеціальні знання про майбутнє будівництво, тому що неправильно підібрані матеріали, в подальшому призведуть до небажаного збільшення витрат. Список матеріалів складається поетапно, в суворій відповідності з бюджетом майбутнього будівництва. Спочатку визначають вид і необхідні характеристики матеріалів, після цього відбувається вибір марок і виробників. Підбір матеріалів для будівництва і внутрішніх опоряджувальних робіт може здійснюватися окремо. Для якісного виконання даного етапу робіт участь замовника є необхідною умовою.
Розрахунки витрат, обраних матеріалів
При роботі з постачальниками, особливо закордонними, обов’язково потрібно зробити правильний розрахунок матеріалів, необхідних при плановане будівництво. Кількість розраховується виходячи з норм витрати матеріалу, а також з огляду на будівельні технології, які будуть використовуватися. Це не менш важливе питання, ніж сам вибір матеріалів. Оскільки допущена на цьому етапі помилка може призвести до недопоставки матеріалу і, як наслідок, простою, або навпаки до покупки зайвих матеріалів, що тягне за собою непотрібні витрати на їх доставку та складування. У підсумку, проведені розрахунки звіряють з бюджетом проекту і погоджують із замовником.
Замовлення і покупка матеріалів
Досить часто у підрядників є свої оптові склади з будматеріалами, на яких можна придбати товар за кращими цінами з пропонованих на ринку. Відсутні товари підрядник замовляє у перевірених постачальників. Замовлення і придбання здійснюється тільки після попереднього узгодження з замовником.
доставка будматеріалів
Доставку матеріалів на об’єкт, включаючи їх навантаження і розвантаження, можна віднести до одного з головних переваг комплексного постачання. Транспортні витрати і час, що витрачається на поставку при комплексному постачанні, значно зменшуються.
Які переваги комплексного постачання?
Репутація будівельної компанії залежить від багатьох факторів, основні з яких – виконання роботи в строк і дотримання бюджету.
Вибір комплексного постачання вирішує наступні завдання:
Централізований контроль матеріалів на якість і відповідність ГОСТам;
Весь логістичний ланцюжок постачання здійснює компанія-постачальник;
У будь-який момент часу може бути наданий повний звіт про закупівлі, кошторису і результати аналізу ринку будматеріалів;
Фірма-постачальник гарантує вибір оптимальних цін на матеріали.
Зводиться нанівець конкуренція з постачальниками, яка може доставити багато клопоту і відібрати дорогоцінний час.
Замовник отримує спрощений документообіг, так як кількість постачальників матеріалів буде максимально знижено.
Вся відповідальність за своєчасну і якісну поставку товару лежить на підряднику, прописана в договорі і забезпечується ім.
За рахунок аутсорсингу постачання вивільняються ресурси кадрів замовника.
Виконавець бере на себе весь логістичний ланцюжок – від планування до поставки, тим самим забезпечуючи своєчасне постачання виробництва.
Передаючи постачання аутсорсингу, замовник отримує можливість вибору більш складних і різноманітних замовлень.
Залежно від вибору компанії-постачальника замовник отримує економію своїх витрат до 20%. Вартість послуг такого роду залежить від вартості необхідних матеріалів.
Ще одним плюсом є спрощення процесу участі компанії в державних тендерах і конкурсах. Вартість реалізації проекту зможе бути конкурентноздатною без втрати якості послуг.
Як зробити правильний вибір партнера – постачальника?
Вибираючи партнера з комплексного постачання, в першу чергу, необхідно звернути увагу на такі моменти:
Досвід роботи. Природно, чим він більший, тим краще;
Профіль компанії. Він повинен відповідати Вашим запитам;
Зв’язки. Вони повинні бути надійно налагоджені з виробниками матеріалів;
Перелік послуг. Чим він ширший, тим краще;
Терміни. Виконання замовлень не повинно розтягуватися по часу;
Відгуки клієнтів зможуть багато чого розповісти про компанію, а приклади об’єктів покажуть її масштаби;
Можливість абонентського обслуговування є плюсом;
Досвідчений постачальник зможе забезпечити:
знижки;
можливість здійснення збірних вантажів;
економію витрат на відділ постачання;
найбільш вигідні умови роботи з постачальниками;
персонального консультанта;
оперативне реагування на різні зміни і рішення будь-яких задач, що виникають;
різні додаткові послуги за різними розрахунками і супроводу об’єкта.
Використання комплексного постачання під час будівництва, дозволяє економити кошти на заробітну плату цілого відділу постачання. Так само відпадуть витрати на приміщення та оргтехніку для забезпечення його роботи. А якщо врахувати, що послуги постачання будуть в межах середньої зарплати співробітника, то економія виходить істотна. Приймаючи рішення користуватися послугами сторонньої організації, Ви зможете оптимізувати бізнес-процес постачання на Вашому підприємстві. Це, в свою чергу, дозволить Вашій фірмі стати конкурентоспроможною на ринку будівельних послуг, за рахунок швидкості поставки і зниження вартості своїх робіт.