Переїзд складу, так само як і офісний переїзд – дуже важливий і відповідальний захід, до якого варто підходити максимально організовано, щоб заощадити нерви, час і зусилля. Наші поради засновані на сотнях успішно проведених переїздах складських приміщень і магазинів. Ви завжди можете звернутися в нашу компанію, і ми організуємо переїзд під ключ, позбавивши вас від збору коробок, упаковки вантажів і тягання тягарів. У цьому випадку крім того, що ми візьмемо на себе упаковку і перевезення вантажу, ми також допоможемо правильно розпакувати товар. Звертаючись до нас, ви можете бути впевненими в тому, що ми узгодимо з вами графік переїзду і схему завантаження транспортного засобу з урахуванням першочерговості розвантаження і специфіки вантажу.
У будь-якому випадку рекомендуємо прислухатися до кількох простих порад по організації переїзду складу.
- Отже, перше, що варто зробити – це точно встановити дату переїзду. Ми пропонуємо провести переїзд складу в неробочі дні або в нічний час. По-перше, це виключить простої і втрати робочого часу, а, по-друге, позбавить від зайвого поспіху. Не приймаючи і не відвантажуючи товар, ви зможете спокійно складати списки, складати речі, підписувати коробки і розбирати папери. Також ви можете провести переїзд в кілька етапів, якщо боїтеся не вкластися в один вихідний день.
- По-друге, виходячи із запланованого на переїзд часу, варто скласти детальний план дій. Не забудьте про такі важливі його етапи як інвентаризація, упаковка великих партій товару, підготовка документів, вибір і замовлення транспортного засобу. Також варто розподілити обов’язки по організації переїзду і визначитися з тим, хто буде контролювати його процес. Це допоможе уникнути суєти і плутанини безпосередньо в день переїзду.
- По-третє, дуже важливий момент – це оформлення документів на всю продукцію, наявну на складі. Це допоможе з урахуванням всіх товарів і спростить пошук необхідного після переїзду.
- По-четверте, рекомендуємо підготувати план розстановки речей на новому складі. Це допоможе не забути нічого важливого і заощадить час після переїзду, коли буде зовсім не до цього. Ще краще буде, якщо ви повинні надрукувати кілька копій нового плану і роздасте співробітникам, відповідальним за цю частину переїзду.
- По-п’яте, коли нарешті переїзд відбудеться, рекомендуємо після вивантаження речей, їх розпакування і розстановки по місцях викликати фахівців, які допоможуть налаштувати всю наявну техніку – холодильники, комп’ютери, кондиціонери та інше, щоб вам не довелося турбуватися ще й про це.
Тепер залишається лише провести інвентаризацію, щоб переконатися в тому, що все майно доставлено на нове місце в цілості й схоронності і немає ніяких пропаж. Інвентаризація може бути проведена не відразу ж, а через деякий час після переїзду, щоб всі встигли відпочити і звикнути до іншої обстановки.